به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، «حسن جواهریان» در بازدید از کانون خادمیاری محلی کریمه اهل بیت علیه السلام واقع در محله کوچه بیوک یزد بر شناسایی و ارائه خدمت به محرومین محلات تاکید کرد.

 

مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد سازماندهی و استفاده از تمام ظرفیت های خادمیاران را مهم برشمرد و بر لزوم تکمیل و ترمیم شورای کانون های محلی تاکید کرد.

 

وی مساجد، حسینیه ها و مراکز خیریه را بهترین مکان برای شناسایی محرومین و مددخواهان دانست و تعامل با ائمه جماعت و معتمدین را بهترین راه برای ارائه خدمت به محرومین عنوان کرد.

 

تشکیل جلسه با خادمیاران فعال محله و تشریح اهداف کانون و برنامه های دفاتر آستان قدس، تاکید بر فعالیت بیشتر در حوزه خانواده شهدا و شرکت در مراسم شهدا، استفاده از ظرفیت خادمیاران خواهر و رفع مشکلات سامانه الکترونیکی خادمیاران از دیگر مواردی بود که مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد خواستار شد.

 

در این بازدید که شورای معاونین کانون خادمیاری نیز حضور داشتند، دهقان مسئول کانون خادمیاری اهل بیت علیه السلام گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه داد.

 

در پایان این بازدید که به صورت دوره ای برگزار می شود، شورای کانون خادمیاری شهرستان یزد از برنامه های مهدالرضا این کانون نیز بازدید کرد.