شهردار عجب‌شیر گفت: ۸۰ درصد از بودجه این شهرداری صرف هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق، بیمه و مالیات کارکنان می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار، رضا رحمت‌اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۸ نفر در مجموعه شهرداری عجب شیر مشغول ارایه خدمات به شهروندان می باشند، افزود: برای سال آینده ۲۱ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان بودجه مصوب شده که این رقم در مقایسه با سال قبل ۳ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان افزایش دارد.
وی به اقدامات و طرح های این شهرداری در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: آسفالت خیابان ها و میدان های شهر و همچنین رنگ آمیزی جدول ها در راستای زیباسازی شهر در سال آینده انجام خواهد شد.
رحمت اللهی افزود: در سال جاری حدود ۵۴۰۰ تن آسفالت ریزی در معبر شهر انجام شد و میدان بسیج نیز به رغم اینکه در حوزه وظایف اداره راه و شهرسازی است در راستای رفاه همشهریان آسفالت ریزی می شود.
وی همچنین از کاشت ۱۰۰ هزار اصله انواع گل جهت زیبا سازی شهر خبر داد و اظهار داشت: جهت صرفه جویی در هزینه های شهرداری و برای نخستین بار، این گل ها در گلخانه شهرداری تولید شده و در طول سال در سطح شهر کشت می شود.
وی همچنین از ایجاد بازار روز در شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰درصد طرح بازار روز تا کنون با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی که در مرحله صدور پروانه می باشد ایجاد خواهد شد.
رحمت الهی گفت: بلوار امام علی (ع) نیز طبق مصوبه شورای شهر و در قالب طرح جامع و در صورت تصویب شورای استان و وزارت مسکن و شهرسازی و شورای معماری ایران به محدوده شهر ملحق خواهد شد.
شهردار عجب شیر همچنین به اقدامات پیشگیرانه کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا، ضدعفونی و گند زدایی امکان عمومی وسرویس های بهداشتی، جایگاه های سوخت، پارک ها و سطح شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر در حال انجام است و برای ان منظور ۱۰۰میلیون تومان از اعتبارات شهرداری هزینه خواهد شد.