سامانه پیامک مراحل انجام کار در راستای رضایت مشتریان، به صورت کاملا مکانیزه در برق تبریز راه‌اندازی شد.
به گزارش جارچی اخبار، به نقل از روابط‌ عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در راستای رضایت مشتریان، ایجاد شفافیت و گسترش خدمات غیرحضوری این سامانه‌‌، از ۱۵ بهمن‌ماه در برق تبریز راه‌اندازی و در حال فعالیت است.
هدف از اجرای سامانه‌‌ی پیامک مراحل انجام کار، این است که مشتریان پس از تماس با مرکز فوریت‌های برق به شماره‌ی ۱۲۱، در جریان کامل مراحل انجام و پیگیری درخواست خود قرار گیرند و روند به‌صورت کاملا مکانیزه انجام شود.
سامانه‌‌ی پیامک مراحل انجام کار در سه مرحله‌ انجام می‌شود. مرحله‌ی اول، ثبت اولیه است که شامل ثبت نوع درخواست مشترکین مانند درخواست روشنایی معابر، درخواست پیگیری خاموشی برق، پیگیری افت ولتاژ برق، چگونگی پرداخت قبوض سبز و … می‌شود. در این مرحله نام، نوع درخواست، شماره تماس و آدرس مشترک در سیستم ثبت می‌شود و همان لحظه از طریق پیامک، ثبت درخواست به اطلاع مشترک می‌رسد.
در مرحله‌ دوم هنگام اعزام اکیپ برای رفع مشکل، پیامک دوم با محتوای اعلام اعزام اکیپ به مشترک ارسال می‌شود.
مرحله‌ی سوم و نهایی، پس از انجام کار صورت می‌گیرد و پس از تایید تکمیل پرونده توسط اپراتور، پیامک سوم با محتوای «پرونده تکمیل و پیگیری درخواست مورد نظر انجام شد» به مشترک ارسال می‌شود.
این گزارش حاکی است؛ بزودی فاز دوم این سامانه شامل نظرسنجی از مشترکینی که با سامانه‌ی مرکز فوریت‌های برق به شماره‌ی ۱۲۱تماس گرفته‌اند، راه‌اندازی می‌شود و در این فاز، پس از پیامک سوم به مشترک اعلام می‌شود که در صورت رضایت از روند کار، عدد ۱ و در غیر این‌صورت عدد ۲ را به شماره‌ی پیامک ارسال نمایند.
گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق تبریز در راستای رضایت مشتریان، ایجاد شفافیت و گسترش خدمات غیرحضوری قصد دارد برای رفاه حال مشترکین، خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه داده و فعالیت خود را با انجام نظرسنجی، به ‌منظور ارائه‌ی خدمات بهتر رصد کند.