«محمد حسین رحیمی نسب» در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار از یزد، از فعالیت خادمیاران برای تولید روزانه ۳۰ هزارماسک بهداشتی خبر داد.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان یزد گفت: در پی کمبود ماسک بهداشتی،  دفتر آستان قدس رضوی استان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و مجموعه موکب الرضا(ع)، تولید ماسک بهداشتی برای مصرف کادر درمانی و عموم مردم را در دستور کار قرار داد.

 

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ نفر در ۵ کارگاه تجمعی و ۴۰ گارگاه خانگی آموزش لازم را دیده و در حال تولید ماسک بهداشتی بسته بندی، توزیع آن هستند.

 

رحیمی نسب با اشاره به تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک بهداشتی، افزود: تا زمانی که نیاز باشد ما به تولید و‌ توزیع ماسک ادامه می دهیم.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان یزد از مردم خواست نگران نباشند و ادامه داد: در تولید ماسک طبق دستور العمل های مربوطه، از پارچه مخصوص استفاده و مراحل برش، دوخت، پرس، ضدعفونی و بسته بندی به صورت مناسب و طبق برنامه و دستورالعمل انجام می شود.

 

وی از خیرین که در این راه با دفتر آستان قدس رضوی همکاری نمودند تشکر و قدردانی کرد و از آمادگی این دفتر برای جذب و هدایت کمک های مردمی به اقشار آسیب پذیر خبر داد.