فرماندار بناب با بیان اینکه بهترین و امن‌ترین مکان برای مبتلا نشدن مردم به ویروس کرونا خانه است، از تعطیلی بازار بناب تا اطلاع ثانوی خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، امین رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:با اعلام قبلی مسئولان مبنی بر تعطیل بودن بازار بناب برای گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، اصناف و کسبه بناب با درک شرایط، همکاری خوبی با مسئولان بهداشت و درمان از خود نشان دادند و به همین دلیل عملیات ضدعفونی کردن اماکن به خوبی اجرا شد.
وی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم و به ویژه بازاریان، اصناف و کسبه بناب برای تعطیل کردن محل کسب خود تشریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا، بازار بناب تا اطلاع بعدی نیز تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس و بیمار شدن شهروندان جلوگیری شود.
فرماندار بناب با بیان اینکه صنف قصابان، نانوایان و سوپرمارکت ها از این قاعده مستثنی هستند، گفت: امیدواریم با تعطیل شدن بازار بخصوص در ایام پایانی سال، مردم از تجمع در این اماکن پرهیز کنند تا به این ترتیب از شیوع این بیماری خطرناک در بین مردم جلوگیری شود.
رفیعی یادآوری کرد: در شرایط فعلی خانه های مردم امن ترین مکان برای حفظ آنان از ابتلاء به ویروس کروناست و شهروندان عزیز مطمئن باشند که مسئولان برای عادی شدن شرایط و رفع این خطر نهایت تلاش خود را به کار می بندند و هرگز از پای نخواهند نشست.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفر بناب در ۱۰۵ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.