به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد؛ موسسه خیریه بیمارستان مرحوم ضیایی شهرستان اردکان در نظر دارد تا در جهت پیشگیری و درمان بیماری کرونا نسبت به تامین تجهیزات و تسهیلات درمانی مورد نیاز این بیمارستان اقدام کند.

 

دفتر این موسسه خیریه در محل واحد مددکاری بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان قرار دارد و فعال است.

 

مردم نیکوکار و خیراندیش می توانند مبالغ و کمک های مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۴۵۳ و یا شماره حساب ۰۱۱۲۶۵۲۶۹۸۰۰۷ (بانک ملی ایران شعبه آموزش و پرورش اردکان) به نام موسسه خیریه بیمارستان ضیایی واریز کنند.

 

همچنین خیرین نیک اندیش می توانند کمک‌های خود را به‌حساب جوادالائمه (علیه‌السلام) ویژه پیشگیری و کنترل کرونا نیز به شماره‌حساب ۰۱۱۳۵۲۶۱۰۷۰۰۴ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۵۱۸۱۸۸۲ واریز کنند.

 

یکی دیگر از ساز و کارهای خودجوش و قابل اعتماد ایجاد شده نیز ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان است که گروه های مختلف و اقشار متعدد مردمی در این ستاد با هماهنگی و نظارت مرکز بهداشت شهرستان به اجرای طرح هایی برای مقابله با کروناویروس پرداختند و مردم و خیرین می توانند جهت مشارکت در این امر خیر کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۸۸۶۵۹۷۹۰۰۴ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۱۱۲۵۰۶۲ واریز کنند.