فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه از آغاز رزمایش «با ولایت تا شهادت» قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در مراغه خبر داد و گفت: در راستای این رزمایش، بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۵۰ تخت آماده ارایه خدمات به مردم منطقه است.
به گزارش جارچی اخبار، صادق نوری روز یک‌شنبه گفت: این رزمایش در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای مقابله با کرونا، از سوی گروه یازده توپخانه، پشتیبانی و گروهان کامل جنگ نوین آغاز شده است.
وی گفت: بیمارستان صحرایی نیز با ظرفیت های جراحی محدود، تشخیص و پایش بیماری و گروه ضدعفونی کننده و گندزدایی فعالیت خود را همزمان با این رزمایش آغاز کرده و با ظرفیت ۷۰ درصدی کادر درمانی پادگان در خدمت مردم مراغه خواهد بود.
نوری افزود: ارتش همواره در خدمت مردم بوده و امروز نیز برای مقابله با کرونا با هماهنگی فرمانداری و علوم پزشکیف پای کار است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز گفت: خوشبختانه ارتش با ۲ پایگاه و بیمارستان ۵۰ تختخوابی در هر نقطه ای از شهرستان نیاز باشد حضور پیدا خواهد کرد.
حمید شکری افزود: برای مقابله با بیماری کرونا، مشارکت و همراهی مردم ضروری است و مردم با ماندن در خانه می توانند به قطع زنجیره ی شیوع کرونا کمک کنند.
وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان پای کار هستند و در تلاش برای رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی در شهرستان هستند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد