معاون گردشگری و سرمایه گذاری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد ۷ واحد گردشگری این استان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا پلمب شد.
به گزارش جارچی اخبار، احمد حمزه زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ، افزود: بر اساس دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری که در ستادهای ملی و استانی مصوب شده است، ضمن نظارت دقیق و مستمر تیم‌های نظارتی بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن، با واحدهای متخلف برخورد می شود.
وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: طی روزهای ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه بیش از ۱۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، سفره خانه و سایر اماکن مربوطه توسط اکیپ‌های نظارتی تلفیقی انجام‌ شده است.
حمزه زاده ادامه داد: طی بازدیدهای نظارتی که در روزهای مذکور از تأسیسات گردشگری استان به عمل آمده، تعداد ۷ واحد گردشگری به علت رعایت نکردن پروتکل های وزارت بهداشت در راستای مقابله با بیماری کرونا پلمب شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از تداوم هرگونه اعمال غیر بهداشتی و تهدید سلامتی مردم، طی بازدیدهای انجام شده ۲۰ مورد اخطار کتبی نیز به متخلفان صادر شده است.
حمزه زاده اضافه کرد: در این راستا هم استانی ها می توانند در صورت داشتن شکایت از واحدهای گردشگری با شماره های ۳۵۵۴۶۰۴۰ و ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.