مسعود بهرام‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه کرمانشاه به همدان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در نقاطی که حساس است گیت‌های نظارتی به جای پلیس راه ها به نقاط مرزی با استان های همجوار منتقل خواهند شد.
وی افزود: در این گیت‌ها کادر درمانی ارتش و هلال احمر ضمن انجام تست های غربالگری، محدودیت های را نیز برای تردد مسافرین اعمال خواهند کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها برای مقابله با کرونا پای کارآمده اند، یادآور شد: دستگاه های اجرایی به عنوان پشتیبان کادر بهداشتی درمانی استان از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد.
بهرام نژاد عنوان کرد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات و عملکرد دستگاه های اجرایی فعالیت کلیه نهادها را برای خدمتگزاری به مردم و حفظ سلامت عمومی ارزیابی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد در شهرهای استان اجرا می شود، گفت: در ایام نوروز هیچ گونه مسافری را پذیرش نخواهیم کرد، کلیه امکانات اقامتی دستگاه های دولتی تعطیل شده است.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، در انجام اقدامات پیشگیرانه نیز مشارکت جدی و موثری داشته باشند تا با همراهی زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌ پزشکی‌ کرمانشاه تاکنون ۱۵۲ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۳ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار ۳۶۲ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع هزار و ۱۳۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۷۱۰ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.