به گزارش جارچی اخبار؛سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش خبر ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

عباس بابایی با اشاره به اینکه موضوع چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود، اظهار داشت: در بخش آزاد علاقه‌مندان با هر موضوعی می‌توانند دست به قلم شوند و در بخش ویژه علاقه‌مندان با موضوع “خانه امن ترین جای جهان است” دست به قلم خواهند شد
وی در ادامه بیان کرد: براساس فراخوان این دوره جشنواره داستان هایی که تاکنون به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه ای منتشر نشده‌باشند و علاوه بر ارتباط موضوعی دارای ارزش ادبی و داستانی ،از پشتوانه تحلیلی و قابلیت جلب مخاطب کودک و نوجوان برخوردار باشند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.
بابایی با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در راستای تشویق به تالیف آثار و دستیابی به آثار تازه و نو و جذاب و یاری از کتاب و قلم برگزار می شود، تصریح کرد: به همه فرستندگان داستان لوح یادمان و کتاب(یادگار جایزه) و به نویسندگان آثار برتر علاوه بر انتشار آثار آنان به عنوان یادگار چهرمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش ،لوح سپاس و به نویسندگان سه اثر در هر بخش برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ حق تالیف چاپ اثر نیز تعلق خواهد گرفت.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان یادآورشد: هر شرکت‌کننده می تواند با حداکثر سه اثر در این رقابت‌ شرکت کند و اگر مراکز و شخصیت های محترم علاقه مند به مشارکت یا حمایت ،پیش ازز هر اقدام، با دبیرخانه جایزه هماهنگی نماید همچنین باید در پایان هر داستان ارسالی نام و سال تولد، شغل‌، اسم شهر‌ و محل زندگی و نشانی و شماره تلفن شرکت‌کننده نوشته شود.
عباس بابایی گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه۱۳۹۹ و زمان برگزاری آیین پایانی و اعطای جایزه در پایان خرداد ماه ۱۳۹۹ است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار تایپ‌شده خود را فقط در برنامه word و با پست الکترونیکی samanganbook@gmail.com ، واتس آپ samangan.book و یا به آدرس اینستا کتابخانه تلفنی رنگین کمان Semnan_phone_library ارسال کنند.