به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد؛ «محمد صالح جوکار»، منتخب مردم شهرستان های یزد و اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نزدیک از شرکت تعاونی ریز زیست فناوران فردانگر واقع در مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی پارک علم و فناوری استان یزد بازدید و دیدن به عمل آورد.

 

وی در این بازدید از شرکت تعاونی ریز زیست فناوران فردانگر که دکتر بی بی فاطمه حقیرالسادات مدیریت آنرا بر عهده دارد ضمن خداقوت، تشکر و تجلیل از زحمات و تلاش های مدیریت، پرسنل و کارکنان این شرکت در جریان فعالیت و تولید محلول ضدعفونی مورد نیاز مردم و کادر درمانی در این روزها، قرار گرفت.

 

این شرکت دارای تاییدیه پنج محصول دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله اسپری پوشش دهنده فایتوزوم آویشن با کاربرد ضد میکروبی و ضد قارچی است.

 

گفتنی است که شرکت ریز زیست فناوران فردانگر از ابتدای شیوع ویروس کرونا، فعالیت خود را به طور ویژه در زمینه های مربوطه با گروه های تحقیقاتی مختلف برای موضوعات تشخیص و درمان این ویروس و تحقیقات در خصوص تهیه ضدعفونی کننده اختصاصی در کنار دیگر محققین و دانشجویان رشته های مختلف به صورت جهادی انجام می دهد.