مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد : نجاتگران و نیروهای داوطلب این جمعیت از ابتدای طرح تاکنون ، یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۶۷۷ نفر را تب سنجی و غربالگری کردند.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با بیان این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان، نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در ۱۲۸ نقطه از ورودی و خروجی های استان اقدام به تب سنجی و غربالگری بیش از یک میلیون و ۳۸۰ هزار نفر در پایگاه های سلامت کردند.

وی یادآور شد نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر دارای علامت (تب) در این پایگاه ها شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند.

محمد هاشمی تصریح کرد: در اجرای طرح غربالگری ۴۲ پرسنل و ۲۰۷ نیروی داوطلب با جمعیت هلال احمر استان اصفهان همکاری کرده اند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از عموم مردم و داوطلبان نیکوکار برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا گفت: به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان ، ورزشکاران ، صنوف ، داوطلبان و نیکوکاران دعوت می گردد برای شرکت در پویش مردمی کمک برای مقابله با بیماری کرونا با این جمعیت همکاری کنند.

محمد هاشمی اظهار داشت : به منظور افزایش ظرفیت مراکز درمانی سطح استان برای پذیرش بیماران و نیز جلوگیری از شیوع این بیماری مراکز نگهداری و مراقبت از بیماران بهبود یافته بیماری کرونا راه اندازی شده است که خیرین و داوطلبان می‌توانند برای تأمین اقلام بهداشتی، تجهیزات پزشکی و درمانی و اقلام غذایی خشک مورد نیاز برای نگهداری بیماران در این مراکز مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت شعبه میر و یا شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان واریز کنند .

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد : مردم شریف استان می توانند با مراجعه به سایت این پویش به نشانی www.komakbaran.ir  به صورت روزانه اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت نمایند .