فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان شیوع ویروس کرونا را فرصتی برای نمایان شدن وحدت و انسجام در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان،سردار مجتبی فدا شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: منطقه کاشان نیز مدتی با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند و تمامی مسئولان برای شکست این ویروس عزم خود را جزم کردند.
وی با بیان اینکه ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد که شکرگزار نعمت های خداوند شدیم، افزود: وحدت و انسجام یکی از آزمایش هایی بود که به واسطه ویروس کرونا نظام مقدس جمهوری از این امتحانات موفق و سربلند بیرون آمد اما در متمدن ترین کشورها اقلام بهداشتی نایاب شده و این موضوع به یک معضل تبدیل شده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه ویروس کرونا یادآور شد در مقابل عظمت خداوند هیچ مقام و منزلتی نداریم، ابراز داشت: ویروس کرونا خوشبختانه با همکاری خوب مردم این امید را ایجاد کرد که صحت و سلامتی مجدد به زودی به جامعه برمیگردد.
وی ضمن تاکید به مشارکت مردم برای شکست ویروس کرونا گفت: فوت هر شخصی به هر دلیلی به واسطه ویروس کرونا برای همه سخت است و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این ویروس را شکست دهیم و باید در نظر باشیم که همه باید برای شکست این ویروس دست به دعا برداریم.
فدا با بیان اینکه تمامی برنامه های بسیج خدمت محور است، تصریح کرد: مردم و بسیجیانان این احوال کار کردند به نقاطی ورود پیدا کردند که ماموریت نداشت و مردم کاشان در این زمینه سربلند بیرون آمد و امروز نتیجه آن را می بینیم و در این زمینه از خدمات سرهنگ مرتضی عمومهدی تشکر و قدردانی می کنم.
وی ضمن اشاره به توانمندی های سرهنگ کریم اکبری تاکید کرد: طرح های مختلف بسیج باید سرلوحه فرمانده سپاه کاشان قرار بگیرد؛ حق کاشان بیشتر از وضعیت فعلی است و امید است سازمان های مختلف از فرمانده سپاه کاشان حمایت های همیشگی خود را داشته باشند.

انتهای پیام/ بصیرتی