مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و بزرگداشت روز جوان با حضور هنرمندان جوان این شهرستان در برنامه زنده هنرمندان در فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، سعید ضابطی ضمن تبریک میلاد باسعادت سرو باغ احمدی، آینه محمدی حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به جوانان بخصوص اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه جوان و فعال شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند و سرمایه‌گذاری روی جوانان، همواره بهترین و بیشترین بازده را دارد لذا روز جوان به عنوان بهترین فرصت برای معرفی و شناسایی استعدادهای جوانان نخبه، فعال و هنرمند شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله بزرگداشت روز جوان و دیدار با جوانان فعال شهرستان به دلیل ممنوعیت تجمعات، برای حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا تحت الشعاع قرار گرفت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان آران و بیدگل، هدف از اجرای این برنامه زنده را بزرگداشت روز جوان و ایجاد شادی، نشاط و سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت برای شهروندان عزیز شهرستان که در قرنطینه خانگی به سر می برند عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همزمان با بزرگداشت روز جوان برنامه زنده ای در فضای مجازی با حضور دو چهره جوان هنرمند شهرستان “سرکار خانم زینب دلداده جوان قهرمان مسابقات اتومبیل رانی و مریم سلمانی، بازیگر، کارگردان، نویسنده تئاتر و فعال حوزه نمایش” در قالب گفتگوی صمیمانه و بیان خاطرات از دوران فعالیت خود پرداختند.

خاطرنشان می شود: روز ۱۱ ماه شعبان، میلاد حضرت علی اکبر، سرو بوستان ایستادگی، و جوانه ی خورشید کربلا روز جوان نامیده می‌شود.