رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از توزیع دو هزار و ۸۲۰ بسته بهداشتی و حمایتی غذایی بین خانوارهای کم‌برخوردار ساکن در محدوده بقعه‌های متبرکه این شهرستان خبر داد.

مسلم محمودزاده در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان،اظهار داشت:این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و دستکش بود که با هدف جلوگیری از انتقال بیماری کووید ۱۹ بین خانواده‌های ساکن محدوده بقعه‌های متبرکه توزیع شد.

وی تشریح کرد: همچنین بسته‌های حمایتی غذایی شامل برنج، ماکارونی، گوشت و حبوبات نیز بین ۳۶۵ خانواده آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان افزود: این بسته‌های حمایتی به همت مرکز افق بقعه‌های متبرکه امامزادگان سلطان امیراحمد (ع)، علی ابن باقر (ع) مشهداردهال، ولی بن موسی (ع) راوند و ابراهیم (ع) فین تهیه شده بود.

محمودزاده اضافه کرد: با توجه به اینکه هر سال در چنین روزهایی جشن‌های مختلفی در سطح گسترده به میزبانی بقعه‌های متبرکه برگزار می‌شد، امسال به علت شکستن زنجیره انتقال ویروس و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در عیدهای نوروز و شعبانیه افزون بر۳۰ ویژه برنامه از سوی مرکزهای افق بقعه‌های متبرکه شهرستان کاشان از کنار مضجع شریف امامزادگان تهیه و به طور همزمان از شبکه‌های مجازی پخش شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش جارچی اخبار؛ کاشان دارای ۱۲۰ بقعه متبرکه و امامزاده است که با استناد به مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان، برای جلوگیری از تجمع و انتشار ویروس کرونا این حرم‌های مطهر تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.