مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ماموران برای خواندن کنتور گاز مراجعه حضوری ندارند و مشترکین خودشان ارقام کنتور را اعلام نمایند و مردم حتی الامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کنند.

به گزارش جارچی اخبار،سید مصطفی علوی، افزود: در همین راستا دو روش الکترونیکی ارائه خدمات از راه دور برای اعلام ارقام کارکرد کنتور گاز مشترکین شامل پیامک، سامانه تلفنی در نظر گرفته شده است.

علوی،بیان داشت: مشترکین می‌توانند پس از اعلان پیامکی شرکت گاز ، از طریق سامانه‌ تلفنی گویا به شماره  ۳۸۱۹۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱۹۴ برای ثبت کارکرد کنتور خود اقدام نمایند.

وی، اضافه کرد: برای حذف حضوری قرائت کنتور، در جهت رعایت موارد بهداشتی شیوع ویروس کرونا و کاهش دامنه ارتباطات، مشترکین عزیز می بایست با این شرکت همکاری نموده و کارکرد کنتور خود را مطابق فرمت؛ از سمت چپ (ارقام مشکی رنگ کنتور*شماره اشتراک*۳) به شماره ۳۰۰۰۳۱۹۴پیامک نمایند و یا با تماس با شماره تلفن ۳۸۱۹۴ اعلام کنند.

لازم به ذکر است، مشترکین عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام، می توانند با اداره گاز شهرستان خود تماس بگیرند و همچنین جهت ثبت شکایت به سامانه رسیدگی به شکایات(CRM ) در وب سایت شرکت مراجعه نمایند.