ابوالفضل کرمانی نسب، مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) یزد در گفت و گو با خبرنگار جارچی  اخباردر یزد با اشاره به برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک شعبان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد تغییر رویکرد برنامه های کانون به سمت فضای مجازی و غیر حضوری بود که برگزاری جشن به صورت مجازی، اجرای پویش سرود خانگی در تجلیل از مقام کادر درمانی بیمارستان ها از جمله این برنامه ها بود.

 

وی افزود: در ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) نیز برنامه های فرهنگی و شاد متعددی را داشتیم که اجرای سرودهای شاد در مجتمع های مسکونی برگزار شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) یزد بیان کرد: در این راستا سرود با مضامین ولادت حضرت ولی عصر(عج) در بیش از ۱۰ مجتمع مسکونی با همکاری مسجد الزهرا (س) و سازمان آتش نشانی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و با حضور اعضای گروه عاشقان ولایت یزد برگزار شد.

 

کرمانی نسب بیان کرد: هدف ما از اجرای سرود در مجتمع های مسکونی، اجرای جشن های مسجدی در بین مردمی که در خانه به سر می برند و همچنین تشویق مردم برای در خانه ماندن جهت شکست ویروس کرونا بود.

 

وی گفت: هدف دیگر ما نیز ارتباط بیشتر مردم با مساجد و تشویق به حضور و مشارکت مردم در برنامه های مسجدی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) یزد بیان کرد: خوشبختانه گروه سرود عاشقان ولایت کانون صاحب الزمان (عج) یزد توانسته به خوبی در سطح کشور بدرخشد و آثار تولیدی بسیار فاخری را داشته باشد که در سال جدید نیز این روند را به ضورت کیفی دنبال می کنیم.

 

کرمانی نسب بیان کرد: رویکرد سال جدید کانون نیز در زمینه تئاتر است که با توجه به کمبودهایی که در حوزه تئاتر مسجدی داریم، سعی کرده ایم با ارتباط گیری با فعالان این حوزه در زمینه تئاتر مسجدی گام برداریم.

 

لازم به ذکر است،‌کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) توانست در سال گذشته مقام دوم رویداد ملی فهما را به خود اختصاص دهد.