اولین جلسه کارگاه مجازی گویندگی، روز سه شنبه ۲۶ فروردین با حضور فائزه فتاحی گوینده و مجری اجرا می شود.

به گزارش جارچی اخبار،مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: از آنجایی که کارگاه های گویندگی همیشه با مخاطب زیادی روبرو بوده در حال حاضر نیز، با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، همچنان مردم درخواست ادامه این کارگاه ها را دارند.

فاطمه شفیعی با بیان اینکه مردم باید به  آموزش های مجازی عادت کنند، اظهار کرد: اولین جلسه کارگاه مجازی “گویندگی” از سوی فرهنگسرای مجازی و به همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۷ با حضور فائزه فتاحی گوینده و مجری اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این کلاس وبینار گویندگی و اجرا، اصول مهم گویندگی و اجرا، ویژگی های صدا، بهداشت و پرورش صوت تدریس می شود‌.

مدیر فرهنگسرای رسانه بیان کرد: یک کارگاه مجازی ۴ جلسه ای با محوریت “سواد رسانه ای” نیز بعد از کارگاه گویندگی به زودی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه مجازی می توانند پس از ورود به آدرس لینک skyroom.online/ch/esf-farhang/fan و انتخاب گزینه مهمان، از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره “جایزه جمالزاده”  تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین جایزه جمالزاده تا ۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ستاد خبری جایزه جمالزاده،‌ دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقاضا‌های مکرر شرکت کنندگان برای افزایش زمان ارسال آثار، همچنین تقارن برگزاری جشنواره با روزهای کرونایی و محدودیت برخی از متقاضیان برای استفاده از کافی نت و سیستم مورد نیاز برای ارسال اثر،  تصمیم گرفته شد، به مدت ۱۰ روز مهلت ارسال آثار تمدید شود.

محمد معماریان افزود: مدت زمان تمدید در شورای سیاست گذاری نهایی شده و به هیچ عنوان امکان تمدید مجدد وجود ندارد؛ بر همین اساس از متقاضیان درخواست می کنیم هر چه سریعتر مراحل ثبت نام و ارسال اثر را طی کرده و انجام این مهم را به دقایق پایانی موکول نکنند تا با توجه به ترافیک درخواست مراجعه به سایت با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: دومین دوره جایزه جمالزاده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که فراخوان این دوره نیمه اول دی ماه سال گذشته در ۲ بخش آزاد و اصفهان اعلام شد.

دبیر اجرایی جشنواره جمالزاده تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا که تاثیری همه جانبه بر زندگی ما داشت،‌ بخش ویژه “کرونا” زیرمجموعه بخش زندگی نگاره و ناداستان ها در جایزه جمالزاده تعریف شد تا علاقه مندان به ناداستان نویسی تجربیات خود را از روزهای کرونا و مواجهه با آن در هر جای جهان در این بخش ثبت کنند.

معماریان خاطرنشان کرد: نویسندگان می توانند در بخش کرونا سه اثر و در بخش های دیگر هر کدام یک اثر را به دبیرخانه جایزه ارسال کرده و برای دریافت فرم ثبت نام جایزه جمالزاده و اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی Jamalzadehaward.ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ جوایز بخش‌های مختلف جشنواره در بخش آزاد شامل نفر اول ۸ میلیون تومان، نفر دوم ۵ میلیون تومان و نفر سوم ۳ میلیون تومان، بخش ویژه اصفهان(داستان کوتاه شامل نفر اول ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۷ میلیون تومان، نفر سوم ۵ میلیون تومان و  ناداستان شامل نفر اول: ۶ میلیون تومان، نفر دوم ۴ میلیون تومان، نفر سوم: ۲ میلیون تومان)، جایزه ویژه هیات داوران شامل ۵ میلیون تومان بوده و همچنین نویسندگان سه اثر برتر بخش کرونا نیز سه جایزه ۴۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.