زحمات مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان و همکاران معاونت خبرگزاری مرکز اصفهان برای انعکاس مجاهدت مدافعان سلامت و تولیدات و گزارش‌های خبری و فضای مجازی در جهت پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان: دکتر اعتصام پوردر دیدار با مدیر کل صدا و سیمای اصفهان از همکاری خوب این سازمان در انعکاس  تشکر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان اظهار داشت: رسانه صدا و سیما یکی از بهترین ابزار های اطلاع رسانی به مردم در زمینه های مختلف می باشد که در سال گذشته دستاوردهای مدیریت درمان اصفهان توسط این رسانه به خوبی به مردم شریف استان منعکس گردید.

وی گفت: به منظور مقابله و پیشگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا مدیریت درمان با اختصاص مراکز درمانی تابعه خود جهت خدمت  رسانی به بیماران مشکوک به کرونا گامی موثر در این زمینه برداشت که بر خود لازم دانستم از همکاری مسئولین و کارکنان صدا و سیما در جهت انعکاس خدمات درمانی این مدیریت بخصوص در بیمارستانهای دکتر غرضی و فاطمه الزهرا(س) نجف آباد که ویژه این بیماران می باشد تقدیر و تشکر نمایم. 

عبدالحسینی با اشاره به خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان از خدمات و زحمات کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی به ویژه پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: هدف ما از اطلاع رسانی خدمات درمانی، توسعه و گسترش سلامتی، نشاط و امید آفرینی در جامعه است.

عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکزاصفهان با اشاره به افزایش تعامل بین مدیریت درمان و صدا و سیما اصفهان گفت:  سازمان تامین اجتماعی نقش مهم و غیر قابل انکاری در توسعه بهداشت و درمان  استان بر عهده دارد و این مدیریت می تواند با بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی صدا و سیما و ارتباط  دو سویه با بیمه شدگان در انجام رسالت خود موفق تر باشد.

وی در ادامه بر آمادگی و همکاری صدا و سیما برای پوشش خبری فعالیتهای تامین اجتماعی و در اختیار قراردادن آنتن برای حضور مسئولین در برنامه های صدا وسیما  تاکید کرد.

رئیس اداره روابط عمومی مدیریت درمان در این دیدار گفت: در سال گذشته کشور آبستن بحرانهای زیادی بود. از سیل اول سال گرفته تا زلزله و اغتشاشات و آخر سال هم انتشار ویروس کرونا. کادر درمان کشور همواره خدمتگذار مردم عزیز بوده و نقش موثری در رفع تمامی بحران های اخیر داشته است.

موید افزود: آنچه که از دیده ها پنهان مانده نقش ارزشمند صدا و سیما در انعکاس این اخبار بوده است و ما حضور بخش خبر استان را همواره در سرما و گرما، در زلزله و سیل و کرونا در اطلاع رسانی عملکرد بخش درمان، در کنار خود دیده ایم و بر این شدیم به دستور مدیر محترم درمان از گوشه ای از زحمات شما عزیزان با لوح سپاس تقدیر به عمل آوریم.

در پایان از همکاران صدا و سیما با لوح سپاس تقدیر شد.

روابط عمومی و امور فرهنگی