بیمارستان شهید مطهری که مسئولیت سلامت کارکنان را بر عهده دارد در راستای تحقق شعار سال که جهش تولید است ، برنامه ها و استراتژی های مربوطه را با هماهنگی مدیران ارشد سازمان تدوین نموده است و به دنبال آن است که در این مسیر به اهداف کلان ذوب آهن کمک کند.

به گزارش جارچی اخبار،دکتر آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان مطلب فوق ، گفت : با توجه به سبقه درخشان مجموعه ذوب آهن اصفهان در فعالیت های بهداشتی و درمانی ،بیمارستان شهید مطهری استراتژی هایی را قبل از دستورالعمل های وزارت بهداشت ، تدوین نمود تا با کنترل ورودی ها برای تمام افرادی که وارد شرکت می شوند چکاب های پیشرفته ای صورت دهد .

وی افزود : علاوه بر غربال گری ها و چکاب های هنگام ورود ، فعالیت های آزمایشگاهی را هم ارتقاء دادیم تا تمام افراد تحت مراقبت های بسیار شدید تر بهداشتی قرار گیرند که ماحصل آن ارتقا سطح بهداشت و سلامت است.

دکتر آجدانی تصریح کرد : بیمارستان شهید مطهری به عنوان برترین بیمارستان خصوصی اصفهان در جهت مقابله با بیماری کرونا تغییراتی را در فرایندهای خود اعمال نمود و یک بخش را به طور کامل به این امر اختصاص داد که هم اکنون در آن پذیرای این بیماران هستیم . در این بخش حفاظت وایمنی افراد به طور کامل رعایت می شود و به نحوی ایزوله شده که هیچ ارتباطی با سایر بخش ها ندارد . یک تیم ۲۰۰ نفره در حال حاضر در حال ارائه خدمت جهت مقابله با این بیماری هستند و خودشان به طور مداوم تحت مراقبت و نظارت های بهداشتی قرار دارند .

رئیس بیمارستان شهید مطهری با اشاره به وسعت منطقه و مراجعه گسترده بیماران گفت : در حال برنامه ریزی برای جذب سرمایه و کمک جهت ایجاد تخت های جدید  ICU  هستیم . در واقع فعالیت های درمانی ما در بسیاری از بخش ها که درآمد اقتصادی داشت ، به خاطر کمک به رفع بحران شیوع کرونا ، متوقف شد و الان نیازمند حمایت های مالی ، اقتصادی و تجهیزاتی و همچنین حمایت مردم در مراقبت از خود برای کمتر بیمار شدن می باشیم .

وی در خصوص برنامه های بیمارستان شهید مطهری گفت : از جمله برنامه های مهم امسال بیمارستان ، ارتقاء بخش سی تی اسکن و ایجاد بخش MRI است که امیدوارم تا پایان بهار امسال انجام شود .

دکتر آجدانی ، کارنامه بیمارستان شهید مطهری در بخش درمان بیماران کرونایی را ارزنده توصیف نمود و گفت : تا کنون ۹۷ درصد بیماران کرونایی ما با صحت و سلامت مرخص شدند که در بین آنها بیمار ۹۰ ساله و همچنین جانباز شیمیایی گرانقدر و بیمارانی با مشکل قلبی و کبدی هستند که خوشبختانه موفق به شکست کرونا شدند . درمان بیماران کرونایی نیازمند فرایند تیمی قوی هست و خدا را شاکرم که بیمارستان شهید مطهری در این زمینه تا کنون عملکرد مناسبی داشته است .