به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان؛سرهنگ پاسدار علی قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و قطعات خودرویی در سطح شهر کاشان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد که قطعات و تجهیزات این خودروها بعد از سرقت بازشده و به فروش می رسند.
فرمانده انتظامی کاشان افزود: در ادامه مراحل رسیدگی تخصصی به این پرونده‌ها، سرانجام سرنخ‌هایی از دست داشتن، دو نفرسارق سابقه‌دار در این سرقت‌ها به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی، برنامه‌ریزی عملیاتی برای دستگیری آنان آغاز شد و در نهایت با تلاش ماموران پلیس آگاهی و در یک عملیات ضربتی سارقان داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت : با توجه به اسناد و مدارک به‌دست‌آمده، افراد دستگیرشده در بازجویی‌های تخصصی پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت خودروی پراید ؛ ۲ فقره موتورسیکلت ، ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت قطعات خودرو در کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.
سرهنگ قربانی افزود : ماموران در بازرسی انجام‌شده از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی اموال سرقت شده را کشف و به مالباختگان تحویل دادند.
فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست ضمن رعایت نکایت امنیتی در خودرو‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ شهرستان به پلیس اطلاع دهند.