معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کمک ۳۳ میلیارد ریالی خیرین به بهداشت منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، حاجی جعفری اظهار داشت:مردم شهر کاشان در نمایش همدلی و هم‌سوی در مقابله با کرونا ویروس بیش از ۶۰۰ هزار ماسک ، بالغ بر ۱۰۰هزارگان حفاظت فردی و ۱۰هزار لیتر مواد شوینده به بهداشت کاشان کمک کردند.
حاجی جعفری ضمن تشکر از بیمارستان‌های خصوصی که درجریان مقابله با بیماری کرونا با دانشگاه علوم پزشکی خیرین سلامت حضور درخشانی در مقابله با کرونا در کاشان داشتند افزود: خیرین کاشانی در عرصه تجهیزات و اقلام مورد نیاز بهداشتی بالغ بر ۳۳۰میلیارد ریال کمک کردند.
وی تصریح کرد: در این مدت توانستیم از اعتبارات وزارتخانه نیزحدود ۹۱ میلیارد ریال تجهیزات سرمایه‌ای برای بیمارستان دریافت کنیم که شامل سی‌تی‌اسکن، بنتی لاتور، مانیتور و سایر دستگاه‌های درمانی و ‌تشخیصی است.
حاجی جعفری با اشاره به زحمات بی‌وقفه و متعهدانه کادر پزشکی و درمانی کاشان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ نفر از کادر پزشکی از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اکثر معاونین آن، خود به کروناویروس مبتلا شدند با این همه هنوز زنجیره انتقال این ویروس بطور کامل خنثی نشده ‌است به گونه‌ای که روزانه حدود‌ ۲۰ ‌تا‌ ۳۰ مریض در بیمارستان بستری می‌شوند و برای مدیریت این وضعیت نیاز به کمک‌های کشوری است.