نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بیمه سلا مت ایران دردوره شیوع کرونا در کشور با ارائه خدمات بسبار خوب به موسسات طرف قراداد و بیمه شدگان تحت پوشش خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان سید جواد ساداتی نژاد اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران در دوره شیوع کرونا در کشور با ارائه خدمات بسیار خوب به موسسات طرف قرار داد و بیمه شدگان تحت پوشش خوش درخشیدند که امری ستودنی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسبار خوب مهندس موهبتی مدیرعامل محترم سازمان بیمه سلامت ایران که با پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و موسسات طرف قردادازجمله بیمارستانها،داروخانه ها ،پزشکان و پارکلینک ها باعث شد تا این موسسات با دلگرمی بیشتر با بهترین نحوه به بیمه شدگان و مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ارائه خدمت نمایند.

ساداتی نژاد با اشاره به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت بیمه شدگان تحت پوشش اقدام خدماتی از جمله به تمدید اعتبار دفترچه ها ی بیمه سلامت فاقد اعتبار در سامانه های بیمه سلامت تا پایان خرداد سال جاری ،تمدید پروندهای بیماران از جمله بیماران دیابتی ،سرطانی که باعث شد تا بیمه شدگان با مراجعه کمتر به مراکز و شیوع کرونا جلوگیری و همچنین رضایت بسیار خوب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را به همراه داشت.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: این سازمان در بحث کاهش و مدیریت هزینه اقدامات خوبی را انجام داده ، امیدواریم با همکاری مجلس و تصویب قانون،خدمات رفاهی بهتری را شاهد باشیم تابا رفع چالش‌های اعتباری و مالی سازمان، خدمات بهتری نیز به بیمه شدگان و اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه شود.