فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای باطری‌خودرو با ۳۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان؛ سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت باطری از خودروهای سواری سطح شهر کاشان؛ رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
وی در ادامه تصریح کرد : کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی فنی محل های وقوع سرقت و شیوه ارتکاب جرم با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کنند .
این مقام انتظامی ادامه داد : طی بازجویی‌های فنی به عمل آمده ؛ متهم ۳۴ ساله به نام بهزاد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۳۹ فقره سرقت باطری از خودروهای سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد .
فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت جامعه با پلیس مشارکت کنند از مردم خواست تا از پارکینگ های عمومی و اختصاصی جهت پارک وسائط نقلیه خود استفاده کرده و از رها کردن خودرو و موتورسیکلت در معابر عمومی جداً خودداری کنند .