رئیس دانشگاه علوم پزشگی کاشان از مثبت بودن ۱۰۹۸ بیمار حاد تنفسی کرونا از اسفند ماه تا کنون در منطقه کاشان و اران و بیدگل خبر داد.
دکتر سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان با اشاره به اینکه تا کنون ۲۳۶۹ بیمار حاد تنفسی از دو بیمارستان بهشتی کاشان و سیدالشهداء اران و بیدگل ترخیص شده اند اظهار داشت: ۱۲۰بیمار حاد تنفسی بستری و تحت درمان می باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشگی کاشان با اشاره به اینکه نتیجه ازمایش بیماران مشکوک تا کنون ۱۰۹۸ نفر مثبت بوده است گفت :۸۱۶ نفر هم منفی اعلام شده است.
وی افزود:متاسفانه بیماری کرونا در کاشان و اران و بیدگل همچنان در مرحله اپیدمیک است و باید مسائل بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی از طرف مردم، جدی رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشگی کاشان گفت: امیدواریم مردم این مسئله را جدی بگیرند و همچنان همکاری کنند.
دکتر مروجی با تقدیر از پرسنل زحمتکش و ایثارگر بیمارستان‌ها در این شرایط حساس از تداوم آموزش‌های عمومی به مردم دو شهرستان کاشان و اران و بیدگل خبر داد و گفت: همکاران ما هم با استفاده از روش های مستقیم و غیر مستقیم،الکترونیکی،تلفنی و حضوری،پیگیری های لازم را در جمعیت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در دستور کار و در حال اجرا دارند و تا کنون بیش از ۲۰ هزار و ۱۷۷ نفر به بیمارستانها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند.