امام جمعه موقت کاشان گفت: کار و کارگر مهره مقدس و مهم حرکت جامعه به سوی پیشرفت است.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار در دیدار با معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشان به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: حرکت جامعه به سوی کمال با محورهای اقتصاد و تولید، علم و فرهنگ میسر است که این پایه های اساسی پیشرفت را گرامی داشته و موردتکریم قرار می دهیم.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه کارگران باید همیشه مورد تکریم و احترام باشند افزود: پرداخت حقوق و مزایای به موقع کارگران باعث رونق اقتصاد جامعه خواهد شد و ارزش اخلاقی تلاش برای خانواده آنها را در صف جهاد گران قرار داده است که این صفت بسیار با ارزش و ستودنی است.

وی با بیان اینکه کارگران برای پیشرفت جامعه کار می کنند گفت: مسؤلین وظیفه دارند تا با فراهم کردن امنیت شغلی و تامین آتیه کارگران به وضعیت معیشتی و بیمه ای آنها اهتمام داشته باشند.

اسلامی تبار یکی از راههای مبارزه با فساد در جامعه را رونق دادن به مراکز تولیدی دانست و تصریح کرد: هر چقدر که اشتغال بیشتر به وجود آید به همان اندازه آمار فساد پایین می آید .

وی برکت در اشتغال و امور کارفرما را پرداخت به موقع حقوق کارگران و عدم سواستفاده از نیاز کارگر و پرداخت حقوق در شأن و مرتبه آنها دانست تا با اطمینان دادن به این قشر زحمت کش موجبات رونق اقتصادی تولیدی جامعه را فراهم کنند.