ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های حفظ ۵جزء حفظ۱۰جزء حفظ۲۰جزء و حفظ کل ،قرایت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی،همسرایی و تفسیر قرآن کریم ویژه سنین بالای ۱۸سال در سال جاری با تغییراتی بطور منطقه ای آغاز گردیده و تا ۱۶خردادماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش جارچی اخبار از کاشان،برگزیدگان در رشته های حفظ ۵و۱۰جزء تا مرحله استانی و رشته های حفظ ۲۰جزء و اذان و ترتیل و همسرایی و تفسیر تا مرحله ملی و کشوری و مسابقات حفظ کل و قرائت تحقیق تا مرحله بین المللی راه خواهند یافت‌.
متقاضیان تنها می توانند در یکی از رشته های شفاهی و بطور استثناء حفظ کل و قرائت تحقیق بطور همزمان شرکت کنند.
منابع رشته های دعا خوانی دعای کمیل . ندبه و ادعیه ایام هفته و رشته تفسیر از تفسیر سوره مریم از تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر خواهد بود.
متقاضیان میتوانند از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.my.oghaf.ir و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۳۳۹۹۱۲ واحد فرهنگی قرآنی اداره اوقاف کاشان تماس حاصل نمایند.
با توجه به اینکه مقرر است امسال مسابقات شهرهای شمال استان اصفهان شامل کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود بصورت منطقه ای برگزار گردد شهرستان کاشان در تیرماه میزبان مسابقات خواهران و آران و بیدگل میزبان مسابقات برادران خواهد بود.
به همین دلیل نفرات برتر از بین چهار شهرستان ذکر شده به مراحل استانی و بالاتر راه خواهند یافت.
انتهای خبر/ بصیرتی