ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد شهرستان کاشان، ۲ نفر رمال و فالگیر را که اقدام به دعانویسی و سرکیسه کردن افراد ساده لوح کرده بودند را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ پاسدار علی قربانی، فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت دو نفر در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی ، تحقیقات خود را در محل زندگی این افراد آغاز کرده و متوجه شدند که آنان با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد به ویژه زنان اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کنند .
سرهنگ قربانی ضمن اشاره به دستگیری متهمان و انتقال آنان به کلانتری گفت : متهمان در بازجویی های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب افراد به بهانه های رفع بیماری ، گرفتاری ، مشکلات خانوادگی ، بخت گشایی و … اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد : شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات روحی و روانی و گرفتاری های خانوادگی نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب افراد می باشد .

انتهای خبر/ بصیرتی