به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « احمد ترحمی» صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان چرخه ارتباط داشته ها و دانسته  های ما با افکار عمومی است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: نقش روابط عمومی برجسته و راستین، ارتقای سطح ارتباطات و شناخت در جهت دانستن مردم است.

 

وی افزود: روابط عمومی به عنوان یک ابزار استراتژیک برای نیل به اهداف سازمانی می‌تواند عامل مهمی در کاهش هزینه‌ها و حل مشکلات و موانع سازمان‌ها قلمداد شود و به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی در سیاست گذاری و هدایت سازمانها جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

ترحمی بیان کرد: در واقع روابط عمومی تلفیقی از هنر، اندیشه و ادراک درست از واقعیت‌های جامعه می‌باشد که هر کس توانایی این کار بس بزرگ را ندارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اقدامات استان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از اواخر بهمن ماه سال گذشته و پیش از تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا ما در استان این ستاد را تشکیل دادیم و اقدامات مقابله ای را با همکاری همه جانبه دستگاه ها آغاز کردیم.

 

وی افزود: اگرچه کشور با تحریم های مختلفی روبرو شده است و در این برهه نیز دارای شرایط سختی است اما با همکاری مردم شاهد کمترین مشکلات بودیم به نحوی که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته شاهد هجوم به فروشگاه ها بودیم اما  در کشور ما مردم به بهترین نحو همکاری کردند و این بحران را پشت سر گذاشتند.

 

ترحمی بیان کرد: شورای اطلاع رسانی باید با توجه به اهداف شکل گیری خود گام بردارد و دستگاه ها نیز بدین منظور تولید محتوا داشته باشند.