به گزارش جارچی اخبار؛ سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: کمک های اهدایی و بسته حمایتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است که صرف تهیه بسته اهدائی شامل اقلامی چون برنج، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، حبوبات (شامل ماش، لپه، لوبیا چیتی، عدس و نخود) برای هر خانوار نیازمند تهیه گردید.
محمد صادق حاجیان با بیان اینکه رزمایش کمک و همدلی مومنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که مومنین روزه دارهمزمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مومنان و نیازمندان هم غافل نیستند، افزود: پیش از این نیز شرکت پالایش نفت اصفهان، در جهت مقابله با تبعات اجتماعی و بهداشتی ویروس کرونا، به شهرداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۹ میلیارد تومان کمک مالی نموده است. همچنین ضمن تولید و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده در بین سازمان‌ها وادارات متقاضی اصفهان، برای بیمارستان ها بسته های بهداشتی اعم از ماسک، ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده تهیه و توزیع کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد: انشاءا… با همراهی و همدلی زنجیره سرایت این ویروس را قطع خواهیم کرد و با توجه به پروتکل های بهداشتی از این بحران، عبور می‌کنیم.