به گزارش جارچی اخبار و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزاش نظم و انضباط ترافیکی طرح برخورد جدی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با خودروهای هنجارشکن در محدوده راه های درونشهری و برونشهری به اجرا گذاشته می شود.
وی افزود: در این طرح که ماموران انتظامی نیز ماموران پلیس راهور را همراهی می کنند با تخطِی کنندگان از استانداردهای قانونی برخورد و برابر دستور قضائی ضمن اعمال قانون خودروهای این افراد نیز توقیف می شود.
سرهنگ محمدی، استفاده از لامپ های غیراستاندارد(زنون)، جک های پنوماتیک و تغییر در وضعیت و ارتفاع وسیله نقلیه، دودی کردن شیشه ها خودرو، خودروهای فاقد پلاک،پلاک مخدوش و پلاک های دارای پوشش، ایجاد هرگونه آلودگی صوتی و آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا انسداد راه و حمل حیوانات داخل خودرو (سگ گردانی) را از مصادیق تخطی از استاندارد های قانونی عنوان کرد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: به مالکان خودروها توصیه می کنیم درصورت تغییر در استانداردهای خودروهای خود قبل از هرگونه برخورد و اقدام قانونی نسبت به رفع عیب اقدام نمایند.