به گزارش جارچی اخبار؛ دراین جلسه فرید الدین عبد یزدان با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی افزود:  به برکت نقش‌آفرینی خیرین محترم مدرسه ساز، نظام تعلیم و تربیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و سهم زیادی از مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان عزیز میهن اسلامی مرتفع شده است. وی درادامه بااشاره به نیاز و ضرورت ساخت هنرستان ها افزود: دانش آموزان و هنرجویانی که از هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش فارغ التحصیل می شوند می توانند وارد بازار کار شده و خودشان کارآفرینی کنند.

علی اصغر ذاکران ضمن تقدیر ازخانواده نیک اندیش مدرسه سازهرندی گفت : این کار خداپسندانه  یک باقیات الصالحات بزرگ و اقدامی ماندگار است و هر توفیق و موفقیتی که در آینده نصیب دانش آموزان این مدارس شود خیرین نیک اندیش نیز در این موفقیت ها سهیم هستند.

وی همچنین  گفت: تعداد ۲۸۰ هنرستان فنی و حرفه ای و کارودانش دراستان دایراست که تعداد بیست وهشت هزار و۵۳۰دانش آموز فنی و حرفه ای وسی و پنج هزارو۴۵۳ دانش آموز کارودانش مشغول به تحصیل هستند .

لازم به ذکراست این هنرستان  با زیربنای ۱۰۲۰ مترمربع و دارای ۶ کلاس درس با شش کارگاه آموزشی ،سالن چندمنظوره ،نمازخانه و سالن ورزشی به همت نیک اندیش مدرسه ساز سیف اله حداد هرندی با حضور و همراهی  خانواده محترمشان  ساخته خواهد شد.