فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۱۵ نفر از اراذل و اوباش شاخص در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان،سرهنگ پاسدار علی قربانی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و با دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان، توسط ماموران انتظامی این شهرستان در سطح حوزه استحفاظی کلانتری۱۲ ولی عصر (عج) شهر کاشان به مرحله ی اجرا درآمد.
وی افزود: با اجرای این طرح و باتلاش ماموران ، تعداد ۱۵نفر از اراذل و اوباش شاخص ، ۱۸نفر فروشنده مواد مخدر و ۷نفر سارق حرفه ای دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین همگی آماده عرضه ، تعداد زیادی قمه و سلاح سرد ، مبلغ بیش از ۶۵ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات و اموال منازل ، ۱۶ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه و ۲ دستگاه خودرو مسروقه کشف و ضبط شد .
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی ، تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.