به گزارش جارچی اخبار؛ معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در سفر دکتر پورمحمدی، معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور به اصفهان و بازدید از پروژه های عمرانی، مدیران شهری اصفهان طی نشستی برای تکمیل پروژه های عمرانی شهر درخواست ها و پیشنهادات خود را به سازمان برنامه و بودجه ارائه دادند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایرج مظفر اظهار کرد: روز گذشته به اتفاق معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون عمرانی استاندار اصفهان، شهردار، معاونان شهرداری، رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر و … از طرح های شهرداری و سازمان راه و شهرسازی اصفهان بازدید شد.
وی ادامه داد: بازدید از تقاطع غیرهمسطح آفتاب، بازدید از پروژه های رینگ چهارم در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵، بلوار فرزانگان، ایستگاه عمان سامانی که یکی از ایستگاه های در حال ساخت خط دو قطار شهری اصفهان است ، مجموعه پل ها و تقاطع های غیرهمسطح سردار سلیمانی و سالن اجلاس سران از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در این بازدید با توجه به فعالیت هایی که در شهرداری اصفهان در همه جبهه ها در حال انجام است، ابراز خرسندی کرده و از اینکه اصفهان در این شرایط اقتصادی از نظر عمرانی زنده و پویاست، ابراز رضایت کرد.
وی تصریح کرد: بعد از این بازدید جلسه ای با حضور استاندار اصفهان برای بررسی درخواست مدیران اصفهانی در خصوص ادامه اجرای پروژه های شهری برگزار شد و شهرداری اصفهان پیشنهادات و درخواست های خود برای تامین اعتبار پروژه حلقه حفاظتی، پیگیری تعهدات دولت برای ساخت سالن اجلاس و … را مطرح کرد.
مظفر با بیان اینکه در این جلسه همچنین درخواست هایی مبنی بر اختصاص اوراق مشارکت برای بازسازی اتوبوس های شهری و اجرای طرح قطار شهری از سوی شهرداری مطرح شد، گفت: امیدواریم با تحقق این درخواست ها، مسیری که در خصوص پروژه های عمرانی شهر آغاز شده همچنان با قوت ادامه یابد.