سرهنگ ‌پاسدار علی قربانی، تامین امنیت مردم در جامعه و رعایت قانون را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس در سراسر شهرستان کاشان اجازه جولان به اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح های متعدد پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان کاشان در چهار روز گذشته گفت: با توجه به بررسی های کارشناسی پلیسی و مطالبات عمومی، تشدید اجرای طرح های پاکسازی در دستور کار این پلیس قرار گرفت .
وی به اقدامات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کاشان برای شناسایی اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس اشاره کرد و گفت: ماموران طی چندین عملیات منسجم و هماهنگ، پاکسازی نقاط آلوده و برقراری امنیت را در سطح شهرستان به اجرا در آورده و در این طرح چهار روزه ، ۳۶ نفر شناسایی و احضار و ۱۶ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرهنگ قربانی ادامه داد : در راستای اجرای این طرح و با تلاش ماموران تعداد ۸ قبضه قمه،۱۶ قبضه چاقو، یک قبضه شمشیر ، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه کلت کمری کشف و ۳ دستگاه خودرو و ۳دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ قربانی در پایان با بیان اینکه اجرای موفق طرح های پاکسازی مستلزم همکاری صمیمانه مردم و پلیس است گفت : به‌ هیچ‌ عنوان به اراذل‌واوباش اجازه عرضه اندام نخواهیم داد و در بحث تأمین امنیت مردم، کوتاه نخواهیم آمد و مردم نیز باید برای داشتن شهری سالم و آرام با خادمان خود همکاری و در صورت مشاهده هرگونه موارد فوق مراتب را سریعا با شماره ۱۱۰ اعلام نمایند.