به گزارش جارچی اخبار؛ سرهنگ” حسین ترکیان” در تشریح این خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و بازاریان مبنی بر اینکه فردی با صدور چک بلا محل در قبال خرید اجناس از آن ها کلاه برداری کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرف.
وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از مال باختگان و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و علمی سرانجام موفق شدند هویت فرد کلاه بردار که دارای ۸ فقره پرونده کلاه برداری در استان های مختلف کشور بوده را شناسایی کنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد : با تلاش شبانه روزی ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.
سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد قابل توجهی مدارک مسروقه از جمله دسته چک و کارت ماشین و همچنین اقلام کلاه برداری شده شامل ۷ دستگاه تجهیزات موسیقی ، ۲ تخته فرش ،یک دستگاه کولر گازی و ۲ دستگاه لب تاپ ، کشف شد.
این مقام انتظامی مجموع مبلغ کلاه برداری شده توسط متهم را ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ضمن اشاره به شناسایی ۱۶ مال باخته در این پرونده گفت: با اعتراف صریح متهم به عمل بزهکارانه خود و تنظیم شکایت از سوی شاکیان پرونده ، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.