سرپرست توزیع کنندگان گفت: هدف از این کار شاد کردن دل بچه هاییست که خانواده هایشان توان خرید میوه های فصلی را ندارند

محسن بایعی در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان، با اشاره به اینکه شرایط فعلی که در کل جهان مخصوصا ایران حاکم شده است یک آزمون الهی است، اظهار کرد: و در این برهه حساس کنونی باید بیشتر از هرزمانی مراقب سفره محرومان بود.

سرپرست گروه توزیع کنندگان، با بیان اینکه با همراهی چند تن از دوستانم جهادی وارد گود شدیم افزود: ۴۲۰ پک میوه شامل: گیلاس، موز، خیار، سیب، شلیل، هلو، طرقش، آلو، قیصی و آلوچه قرمزتهیه و بین کودکان و خانواده های نیازمند در مناطق کم برخوردار توزیع کردیم.

وی افزود: کاشان همیشه از پیشتازان امور خیرخواهانه بوده است و در قضیه کرونا و رمزمایش همدلی خیرین کاشان کارهای ماندگار و بزرگی را انجام دادند.

بایعی با بیان اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر همدلی و رزمایش کمک مؤمنانه، طرح های کمک رسانی به افراد کم بضاعت و بی بضاعت را با جدیت دنبال کردیم افزود: هدف ما این است این کار را در طول سال و در چهارشنبه هایی که مزین به نام حضرت امام رضا (ع) شده است را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نام ‌این حرکت را سبد مهربانی گذاشته ایم که مزین به نام امام رضا علیه اسلام شده است افزود: همیشه سعی بر این داشته ایم این نوع حرکت هارت در بین مردم نهادینه کنیم تا اقشار پر درامد کاشان خودجوش وارد گود شوند

وی با بیان اینکه تمام مبالغ میوه از طریق مردم خیر نیک اندیش و بنک داران میوه تهیه شده است افزود: ۵ میلیون تومان هزینه پک های میوه شده است که امیدواریم توانسته باشیم دل بچه ها و خانواده هایشان را شاد کنیم.

سرپرست گروه توزیع کنندگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا قشر نیازمند جامعه با مشکلات زیادی مواجه شده است و خدارو شکر توانسته ایم از طریق فضای مجازی و مردم کاشان تاکنون ۴۰۰ بسته معیشتی و خوراکی ۲۰۰ دست لباس برای بجه های نیازمند، ۴۰۰۰ هزار نان سنگک و …بین این خانواده‌ها در کاشان توزیع کرده و امروز نیز ۴۲۰ پک میوه بین این قشر از جامعه توزیع شد

وی در پایان گفت: امیدواریم سبک زندگی اسلامی در این بحران خود را به خوبی نشان دهد و در ادامه راه موفقیت‌های بیشتر نظام اسلامی را در مواجهه با بحران‌های اینچنینی شاهد باشیم.