مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد  از تخصیص  ۲۱ میلیارد تومان  برای بیمارستان سرطان در استان  خبر داد و گفت : این بیمارستان کش و قوص های فراوان داشت که امسال ۲۱ میلیارد تومان برای سازه آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « محمد حسین توحیدی فر»گفت:  ما در بخش درمان، سازمان خدمات درمانی را در دوبخش درمان مستقیم و غیر مستیم داریم که در بخش مستقیم با تمامی مراکز درمانی در سطح استان قرارداد داشته که بیمه شدگان در بیمه سرپایی ۳۰ درصد پرداخت و بستری نیز ۱۰ درصد فرانشیز در غیر مستقیم پرداخت می کنند و در مستقیم نیز کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی داریم.

توحیدی فر با اشاره به هزینه های درمانی دبیمه تامین اجتماعی یزد گفت: بیش از ۲۸ هزار نفر در بیمارستان شهدای کارگر استان یزد در سال ۹۸ بستری شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بیمارستان شهدای کارگر نزدیک به ۲۸ هزار مورد بستری داشتیم که بیش از ۱۵ هزار مورد عمل جراحی انجام شده است.

وی افزود: در سال ۹۸ که بودجه ما ۵۷۸ میلیارد تومان بوده میزان ۶۷۸ میلیارد تومان هزینه داشتیم که بخشی از آن مربوط به سایر بیمه شدگان استان های دیگر بوده و باید توجه داشت که این میزان از بیمه شدگان یزدی پرداخت نمی شود.

توحیدی فر بیان کرد: توسعه فیزیکی درمانی، راه اندازی اتاق زایمان خصوصی و توسعه مراکز دندانپزشکی از جمله اقدامات در دست اجرا است.

توحیدی فر بیان کرد: تمامی بدهی دانشگاه علوم پزشکی در سال قبل پرداخت شده و امسال نیز تمامی اسناد اعلام شده رسیدگی شده را پرداخت کرده ایم و تنها ۶۰ درصد حق بیمه اردیبهشت ماه را نپرداخته ایم که ظرف چند روز دیگر پرداخت می شود.