مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران از برگزاری اولین رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به صورت پایلوت در اصفهان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار؛ محمد هاشمی در رزمایش سایبری بیمه سلامت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تحقق سازمان الکترونیک یکی از رویکردهای اصلی این سازمان است.
وی به هدف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و افزود: هدف اصلی بیمه سلامت ایران از برگزاری این رزمایش به نمایش گذاشتن توانایی های بیمه سلامت و ارتقای کیفی رسانه ای است هرچند این رزمایش به صورت پایلوت در اصفهان اجرا می شود اما همزمان با هفته دولت این رزمایش در کشور برگزار خواهد شد.
هاشمی گفت: در حال حاضر بهترین آفند برای خنثی سازی و دوری از تشویش ارتباط صحیح گرفتن با مخاطب است و ما باید پتانسیل هایمان را به بهترین شکل ممکن مطرح کنیم.
وی در ادامه گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در یک مثلثی قرار گرفت است که اگر به صورت مثلث متوازی الاضلاع باشد اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و ما می خواهیم که در حوزه سلامت مردم این احساس را داشته باشند و بدانند که این امر دغدغه مسئولان است.
وی به خط قرمز سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: خط قرمز ما محرومین هستند و به دنبال آن هستیم که آنها تحت پوشش ما قرار بگیرند.