شهردار اصفهان که پیش از این از طریق اداره ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری، به صورت مستقیم پاسخگوی تلفنی جمعی از شهروندان اصفهانی بود، امروز از محل دفتر خود مستقیما با آن دسته از شهروندانی که در برنامه قبلی موفق به گفتگو با شهردار نشده بودند، تماس گرفت و دغدغه های آنان را شنید.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اوایل تیرماه قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان با اعلام قبلی و عمومی به شهروندان، به مدت ۴ ساعت خود شخصا به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندانی بود که در سامانه ۱۳۷ ثبت نام کرده و سوالات یا درخواست هایی از شهردار اصفهان داشتند. در مدت زمان ۴ ساعت، شهردار اصفهان موفق شد تماس ۶۰ نفر از ۱۶۰ نفر شهروند ثبت نام کننده را پاسخ دهد. شهردار اصفهان در آن زمان اعلام کرد در اولین فرصت، به صورت تلفنی پاسخگوی دیگر شهروندان باقی مانده خواهد بود. به همین دلیل شهردار اصفهان، امروز از طریق تماس تلفنی با این افراد، درخواست ها و مشکلات آنان را شنید و در لحظه، به مدیران مربوط ارجاع داد و یا با آن ها تماس گرفت.
دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است.