معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: این هفته فرصتی برای معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « احمد ترحمی» در هفتمین نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: زمانی که از هفته دولت بحث می شود به معنای دولت مستقر نیست بلکه صحبت از نظام و بیان دستاوردهای نظام است زیرا این هفته معطر به  عطر خون شهدا و همچنین امید بخشی و بیان دستاوردهای انقلاب در این چهار دهه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: هفته دولت و همچنین ایام الله دهه فجر به عنوان دو فرصت مناسب برای ارائه دستاوردهای انقلاب و نظام است و انتظار است که همه دستگاه ها و نهادها با این رویکرد به بیان و ارائه این دستاوردها بپردازند.

وی افزود: این هفته دولت به عنوان آخرین هفته دولت مستقر است که بایستی به نوعی عملکرد هشت ساله دولت و رویکرد آنها را باید ارائه کرد و روحیه امید بخشی را به جامعه ارائه کرد.

ترحمی بیان کرد: توجه به رسانه های مکتوب و فضای مجازی و تبلیغات و همچنین فعالیت های ابتکاری به عنوان مهمترین رویکرد ما در هفته دولت است زیرا با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی توانیم برنامه های تجمعی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: یکی دیگر از ویژگی های خاص نیز ورود به قرن جدید است که به صورت کلان کشوری ارائه برنامه های مقایسه ای با چهار دهه انقلاب و همچنین دهه های گذشته به صورت یک قرن صورت می گیرد.

وی بیان کرد: ما باید از تمامی ظرفیت ها برای جامعه هدف استفاده کنیم زیرا دشمن در تلاش است تا دوگانگی برای سلامت و معیشت مردم بوجود بیاورد و سعی دارد تا آن دو را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

ترحمی با اشاره به ادامه فعالیت ها در شرایط کنونی کشور و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: هیچ کشوری قادر به تداوم تعطیلی ها به صورت بلندمدت را ندارد و حتی کشورهای اروپایی نیز این طور نبوده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: ما علاوه بر ویروس کرونا با ویروس به نام تحریم دست و پنجه نرم می کنیم که باید به مراتب بیشتر برنامه ریزی داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به همزمانی هفته دولت با ایام محرم گفت: یزد به عنوان حسینیه ایران و محرم نیز به عنوان قلب تپنده حسینیه ایران است که باید متناسب با آن برنامه های هفته دولت را اجرا کنیم و از این ظرفیت محرم نیز در راستای تبیین انقلاب استفاده کنیم.