فرماندار ویژه کاشان در سومین شورای اداری مشکلات بخش قمصر کاشان را مورد برررسی قرار داد.

به گزارش  جارچی اخبار از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی، اظهار داشت: جهت برطرف کردن مشکلات مورد نظر دهیاران و شهرداران پیگیری و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان به این شهرستان دعوت خواهند شد، تا از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار ویژه کاشان بخش قمصر را از نظر کشاورزی، تولید محصولات باغی و گلاب و عرقیجات ویژه دانست و افزود: این منطقه با ارز آوری نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد که امیدواریم مشکلات این بخش مرتفع گردد.

مدیران دستگاه‌ ها مطالبه‌گر باشند

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر  نیز در این نشست شورای اداری شهرستان کاشان افزود: مسوولان به ویژه دهیاران و شهرداران باید بخواهند مشکلات و نارسایی‌ها را با حضور در بخش‌ها و روستاها برطرف کنند.

رحمت‌الله فیروزی‌پور افزود: سازمان‌ها و اداره‌ها باید با بهره‌گیری قانونی از اختیارها، خدمت به مردم را در راس کار قرار دهند و مسوولان در راه خدمت با استفاده از قانون، تنگناها را برطرف کنند، کمبود اعتبار و محدودیتها هست اما باید با استفاده از ظرفیت‌های افراد خیر و همدلی مردم مشکلات را برطرف شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری در راه خدمت به مردم، از قمصر به عنوان شهر گل محمدی و پایتخت گل ایران یاد کرد و از مسوولان شهرستان خواست تا مشکلاتی که باید برطرف کردن آنها از پایتخت پیگیری شود را اعلام کنند.

۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته غذایی رزمایش کمک مومنانه کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در  این جلسه گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ۲۳ هزاربسته غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به همت خیرین، مسئولین، مردم و قرارگاه های جهادی شهرستان کاشان بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری، از برگزاری گام دوم رزمایش کمک مومنانه با عنوان «نهضت تعاون و احسان» خبرداد و افزود: مرحله اول این رزمایش در دهه ولایت و امامت از عید سعید قربان تا عید غدیر با توزیع ۱۱۰ هزار غذای گرم (اطعام غدیر) بین نیازمندان اجرا خواهد شد.

وی، با بیان اینکه در مرحله دوم این رزمایش از ابتدای ماه محرم تا تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر با کمک هیئات مذهبی بین دانش آموزان نیازمند کاشان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: در این مرحله از رزمایش هر هیئت مذهبی تامین بیش از ۵۰ بسته لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند را تقبل کرده است.

اکبری، با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش هم از اربعین حسینی تا سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) با توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: از کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان کاشان انتظار داریم با اختصاص یک روز حقوق خود، در اقدام خیرخواهانه نهضت احسان و تعاون شرکت کنند

وی در پایان با تاکید بر حفظ دستارودهای فرهنگی و ارزشی بخش قمصر کاشان، گفت: از مسئولین انتظار داریم نسبت به ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای بخش قمصر اقدام لازم را به عمل آورند.

به گزارش جارچی اخبار، سومین شورای اداری کاشان با حضور مسوولان در سالن شهرداری قمصر برگزار و در پایان دهیاران و مدیران دستگاهها به بیان مشکلات منطقه پرداختند و از مسوولان خواستند تا جهت رفع آن اقدام کنند.