معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری دوره دکترا ، مجموع کل داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکترای سال ۹۹ در این دانشگاه را ۹۹۹ داوطلب عنوان کرد و گفت: ۵۸۱ داوطلب آقا و ۴۱۸ داوطلب خانم برای آزمون امسال ثبت نام کردند.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان،دکتر قنبرعلی شیخ زاده تعداد غایبین آزمون دکترای امسال را ۲۶۰ داوطلب ذکر کرد و افزود: در مجموع در آزمون امسال، ۷۳۹ داوطلب در ۱۳۵ کد رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ویروس کرونا، آزمون امسال با نظم و انضباط بیشتر و با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی بین داوطلبان، مراقبین وعوامل اجرایی و با رعایت حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: ضدعفونی حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون، تب سنجی داوطلبان قبل از ورود به جلسه امتحان و چیدمان دوبرابر فاصله بین صندلی های داوطلبان از جمله مواردی بود که برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این حوزه امتحانی انجام شد.