هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در اولین فرصت بتوانیم جشن قهرمانی‌ در لیگ برتر را در حضور هواداران برگزار کنیم.

به گزارش جارچی اخبار، سیامک نعمتی  روز دوشنبه در گفت و گویی که سایت باشگاه پرسپولیس منتشر کرد، اظهار داشت: این هفته بازی سختی را مقابل ذوب آهن داریم اما قرار است بعد از آن جام قهرمانی را بدهند. جای هواداران در ورزشگاه خالی است. دوست داشتیم در کنار آنها جام قهرمانی را بالای سر ببریم و جشن بگیریم اما به دلیل شرایط فعلی امکان این موضوع نیست. مهمترین موضوع حفظ سلامتی همه مردم است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین سال متوالی گفت: خدا را شکر که توانستیم چهارمین قهرمانی متوالی را جشن بگیریم. این در حالی است که ۴ هفته زودتر روی کاغذ قهرمان شدیم اما از ۸ هفته قبل این قهرمانی مشخص بود.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم امسال یکی از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ بودیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. برای جام حذفی برنامه داریم و به دنبال قهرمانی مجدد  هستیم. البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم پیش‌روی ما قرار دارد و انشالله در این بازی‌ها هم سربلند از زمین بیرون بیاییم تا در این روزهای سخت که مردم مشکلات زیادی دارند، دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخابش به عنوان بهترین هافبک سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: خوشبختانه اتفاق خیلی خوبی برای من رخ داد و به عنوان بهترین هافبک آسیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شدم.  این در حالی است که بازیکنان خوبی در این نظرسنجی حاضر بودند. آن سال برای من و پرسپولیس خیلی سال خوبی بود و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم.

نعمتی افزود: شک ندارم هواداران از این اتفاق خیلی خوشحال هستند. آنها پیام‌های زیادی در این‌باره به من دادند و این موضوع مرا دلگرم‌تر کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه ۱۷ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.