استاندار یزددر جمع مسئولان و نمایندگان یزد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ویژگی‌های نیروهای انقلابی اظهار داشت: نیروهای انقلابی باید به دنبال جذب حداکثری افراد باشند.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، محمدعلی طالبی عنوان کرد: وجود تفکرات و جریان‌های مختلف در جامعه طبیعی است و باید با برنامه ریزی ها و اقدامات گوناگون، زمینه برای جذب و حضور حداکثری همه اقشار جامعه در مراسم‌های مربوط به انقلاب فراهم شود.

وی افزود: جذب حداکثری، مهمترین رسالت نیروهای دلسوز انقلاب است و اگر عمل یا گفتاری از ما، فردی را سوار قطار انقلاب کرد، دقیقاً در راستای آرمان‌های انقلاب حرکت کرده‌ایم و اگر به عکس اتفاق افتاد، به این آرمان خیانت کرده‌ایم.

استاندار یزد بیان کرد: انقلاب اسلامی حاصل حضور و مشارکت همه اقشار جامعه و تبلورِ خواست و اراده ملت بزرگ ایران در تشکیل حکومت جمهوری اسلامی بوده و از این جهت پاسداشت مناسبت‌های مربوط به آن وظیفه همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه است.

وی افزود: زنده نگه داشته چنین مناسبت‌هایی و برگزاری مراسمی در شأن انقلاب در گرو مشارکت نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم بوده و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ایجاد هماهنگی بین این بخش‌ها و سامان دادن مسائل این حوزه، تأسیس شده است.

طالبی با اشاره به رسالت‌های این شورا، تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید نقطه تعادلی برای حضور همگان در بزرگداشت مناسب‌های مختلف انقلاب باشد.

استاندار یزد بیان کرد: خوشبختانه در استان یزد تا اندازه زیادی در مسیر جذب همه اقشار گام برداشته شده و شاهد برگزاری مراسم‌ها با حداکثر همگرایی گروه‌های مختلف هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از برنامه‌های روتین و بهره گیری از ابتکارات و طرح‌های جدید برای پاسداشت مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی، عنوان کرد: البته برخی برنامه‌ها همچون راهپیمایی‌ها، اقدامات عظیمی بوده که همواره کارکرد خود را دارند ولی در کنار آن باید با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و همسویی با تحولات جدید حوزه تکنولوژی، اثر گذاری برنامه‌ها افزایش داده شوند.