رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر از آغاز فرایند پیاده سازی ساختار مسئولیت اجتماعی (iso26000) در این مجتمع خبر داد.
به گزارش  جارچی اخبار از کاشان، خوروش اظهار داشت: پیاده سازی این ساختار در قالب استاندارد بین المللی مسئولیت اجتماعی (iso26000) با هدف نظام بخشی به فعالیت های مرتبط با کسب و کار مسئولانه، ایحاد توسعه پایدار، شناسایی ذینفعان و طراحی الگویی اثربخش برای ایجاد ارتباط پایدار میان صنعت، جامعه و محیط زیست آغاز شده است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی، تعیین اهداف و اجرای این ساختار توسط معاونت منابع انسانی این مجتمع انجام می شود، افزود: پیاده سازی اولیه اصول و خطوط راهنمای این استاندارد طی فرایندی شش ماهه انجام شده و سپس با تعریف اقدامات مسئولیت اجتماعی به ساختاری ماندگار و همیشگی در این مجتمع مبدل می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این فرایند، حوزه های اصلی مسئولیت پذیری اجتماعی شامل توسعه و توانمند سازی جامعه پیرامون، محیط زیست، و توسعه ی اقتصادی پایدار با در نظر گرفتن اصول هفتگانه مسئولیت اجتماعی مورد توجه قرار می گیرند.
خوروش تصریح کرد: پیاده سازی این ساختار اقدامی کاملا داوطلبانه و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی مجتمع فولاد کویر صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: در این ساختار موضوعات اقتصادی از قبیل تامین کالاها و خدمات مورد نیاز مجتمع از جامعه محل فعالیت بصورت مجدانه دنبال می شود و در این راستا به زودی فراخوان بزرگ شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه توسط این مجتمع منتشر می شود.

لازم به ذکر است؛ آیین رونمایی از نماد مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد کویر، که در بر دارنده سه حوزه اصلی مسئولیت اجتماعی شامل، اقتصاد، جامعه و محیط زیست می باشد، در نشستی با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه های مجازی رونمایی شد