دومین جشنواره نیرو و رسانه با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق و برگزار شد.
به گزارش جارچی اخبار؛ این جشنواره با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق و همچنین بررسی تحولات سرزمینی الگوهای رفتاری، اجتماعی و تغییرات تکنولوژیک در صنعت آب و برق و جلب مشارکت رسانه و شبکه های اجتماعی در برنامه های سازگاری با تغییر اقلیم برگزار شد .
در این جشنواره ملی، روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان موفق به کسب رتبه اول در رشته موشن گرافیک در بین صنعت آب و برق کشور شد و از طریق ویدئو کنفرانس در حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور و اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت.
در این جشنواره پس از دو مرحله ارزیابی از بین ۵۵۷ آثار روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان موفق به دریافت این لوح شد.