معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه کاشان از اختصاص بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه عمرانی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، مسعود خاندایی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: اعتبار بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال به پروژه های فرهنگی، اجتماعی و معنوی اختصاص یافت که به ترتیب اولویت و جذب سرمایه و مشارکت های مردمی به دستگاهها تخصیص داده می شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه کاشان افزود: از مقدار اعتبار تخصیص داده شده ۲۵ درصد به اولویت اول ما سازمان آب و فاضلاب، ۱۷ درصد به حوزه بهداشت و درمان، ۱۰ درصد به نوسازی و تجهیز مدارس و به ترتیب بنیاد مسکن، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، جهاد، راهداری و ورزش و نوجوانان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه ۴۷ دستگاه اداری از این بودجه و اعتبار جهت طرح های عمرانی بهره مند می شوند و بقیه در حد تعمیر و تجهیز دستگاههای درون سازمانی از آن متمعم می شوند گفت: این اعتبار در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: کمیته برنامه ریزی با سمت و سو دادن به حوزه های عمرانی و زیر ساختی بر اساس برنامه ریزی بلند مدت سند چشم انداز و برنامه ملی را بر طبق اسناد بالا دستی و سند آمایش نیاز سنجی کرده است و ۱۱۳ اولویت شناسایی شده که برخی از آنها مصوب شده و برخی نیمه تمام مانده است.

وی با اشاره به فعالیت جذب اعتبار کمیته برنامه ریزی‌کاشان افزود: معاونت برنامه ریزی فرمانداری کاشان با افزایش جذب اعتبار در رتبه ی دوم استانی قرار گرفته و مورد تشویق قرار گرفته است.