معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: امسال در هفته دولت ۵۲۴ پروژه در مناطق مختلف استان یزد افتتاح  و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخباراز یزد ، احمد ترحمی، در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: پروژه‌های هفته دولت در سال جاری در تمام شهرستان‌های استان توزیع شده و سرمایه گذاری و اشتغال در تمامی مناطق استان را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: ۱۱ مورد از این پروژه‌ها ملی است و برای راه اندازی آنها ۴ هزار میلیارد تومان، ۸۱.۵ میلیون دلار و هزار و ۶۸۰ میلیون یوان چین سررمایه گذاری شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار یزد عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها رأی ۴ هزار و ۷۸۸ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد خواهد شد.

ترحمی به تشریح جزئیات پروژه‌ها در شهرستانهای مختلف استان پرداخت و عنوان کرد: ۲۶ پروژه با اشتغال ۲۳۳ نفر در ابرکوه، ۷۰ پروژه با ۲ هزار و ۵۲۴ نفر اشتغال در اردکان، ۴۱ پروژه با ۲۱۴ نفر اشتغال در اشکذر و ۳۱ پروژه با ۸۸۹ فرصت شغلی در بافق به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: همچنین ۲۹ پروژه با ۲۷ نفر اشتغال در بهاباد، ۵۸ پروژه با ۱۵۱ نفر اشتغال در تفت، ۶۰ پروژه با ۲۷ فرصت شغلی در خاتم، ۴۸ پروژه با ۷۱ نفر اشتغال در مهریز، ۶۰ پروژه با ۴۷۱ زمینه شغلی در میبد و ۹۰ پروژه با ۱۸۱ زمینه اشتغال در یزد افتتاح می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها نیز عملیات احداث آنها آغاز می شودف افزود: این پروژه‌ها شامل ۳۰ مورد است که برای بهره برداری از آنها ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری لازم است.