امام جمعه کاشان با بیان اینکه چشم انداز ۵۰ ساله همراه با مدیرت یکپارچه به آبادانی شهرها کمک می کند، گفت: مدیران با همسویی و همدلی در این راستا  توسعه شهرها را پایه ریزی کنند.

به گزارش  جارچی اخبار از کاشان حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی در دیداربا معاون وزیر کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستان کاشان اظهار داشت: فلسه پیدایش شهرستان های ویژه این بود که اختیارات گسترده شود و توسعه و آبادانی افزون گردد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در شهرستان ها دو قدرت میدرخشند گفت: یک قدرت وظیفه هماهگی است و یک قدرت وظیفه مبلمان سازی است که نماینده عالی نظام باید هماهنگی و همسویی را در شهر اجرا کند و شهردار نیز به توسعه مبلمان شهری بپردازد.

وی با بیان اینکه اگر بین مسولیت و قدرت تناسب باشد کارها و خدمات خوب پیش میرود، افزود: طرح جامع و چشم انداز ۵۰ ساله می‌تواند به توسعه شهرها بیانجامد و فراتر از طرح جامع این ساخت و سازهاییست که بی رویه به وجود می آید و به شکل طومار به شهر آویزان می شود که باید از آن جلوگیری کرد .

نماینده ولایت فقیه گفت: در اصفهان جلو آثار افتخار آمیز با یک ساختمان کذایی گرفته شده است که باید با مدیریت یکپارچه از این گونه ساخت و سازهای بی اساس جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه امروز رقابت بین نیروهای فنی و تخصصی است خاطرنشان کرد: در هر شهر قدرت تجمیغ و همسویی با فرماندار است اما قدرت مبلمان شهری با شهردار است که با هم افزایی و همسویی هر دو به توسعه و آبادانی شهر کمک می کند.

سلمیانی با اشاره به اینکه آبادانی جز با همدلی صورت نمی گیرد گفت: اگر ما با به این حایگاه برسیم در آینده میتوانیم یک شهر نمونه و الگو داشته باشیم، در کاشان با قدمت تاریخی و با المان فراوان این بستر وجود دارد که باید المان فرش و مس در تابلو کاشان بدرخشد.

وی تاکید کرد: برای ساخت و ساز شهرهای ایده ال و مطلوب با قدرت شهردار و با پشتیبانی شورای شهر و با همسویی همه دستگاهها یک چشم انداز ۵۰ساله باید تعریف بشود.